Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal – descarcă aici
Măsura este detaliată aici În categoria Creanţe salariale
Documentația necesară pentru accesarea Fondului
de garantare pentru plata creanțelor salariale cu respectarea prevederilor
Legii Nr. 200/2006 și HG 1850/2006, cu modificările și completările ulterioare,
de către persoanele fizice, salariați ai angajatorului în insolvență:
1. Cererea
pentru stabilirea cuantumului și plata creanțelor ce se suportă din Fondul de
garantare pentru plata creanțelor salariale –(Anexa nr. 1 din HG nr. 1850/2006) – descarcă aici
2.
Documentele prevăzute de lege ce trebuie să însoțească cererea:
a) copie
hotărâre judecătoarească definitivă de deschidere a procedurii de insolvență;
b) copie
hotătâre judecătorească prin care s-a dispus măsura ridicării parțiale sau toate
a dreptului de administrare;
c) copie
notificare adresată, potrivit art. 19. alin 4 din Legea nr. 200/2006,
administratorului sau lichidatorului angajatorului în stare de insolvență, în
vederea efectuării demersurilor necesare pentu plata creanțelor salariale.
3.
Documente suplimentare:
– copii
ale contractelor individuale de muncă ale salariaților;
– copii
ale deciziilor de încetare ale contractelor individuale de muncă;
– copii
ale fișelor de lichidare ale salariaților;
– dovada
notificării administratorului/lichidatorului judiciar (răspunsul firmei de
lichidare, confirmare de primire, număr de înregistrare de la firma de
lichidare, confirmare prin e-mail etc);
– alte
documente după caz.
Documentația necesară pentru accesarea
Fondului de garantare pentru plata creanțelor salariale cu respectarea
prevederilor Legii Nr. 200/2006 și HG 1850/2006, cu modificările și
completările ulterioare, de către persoane juridice : Administrator
/Lichidator judiciar:
1. Cererea
pentru stabilirea cuantumului și plata creanțelor ce se suportă din Fondul de
garantare pentru plata creanțelor salariale- (Anexa nr. 1 din HG nr. 1850/2006) –descarcă aici
2.
Documentele prevăzute de lege ce trebuie să însoțească cererea:
a) copie
hotărâre judecătoarească definitivă de deschidere a procedurii de insolvență;
b) copie
hotărâre judecătorească prin care s-a dispus măsura ridicării parțiale sau
totale a dreptului de asministrare;
c)
situația creanțelor salariale aferente perioadelor prevăzute la art. 13 alin
(1) lit b. și/sau art 15 din lege, întocmită de administrator sau lichidator,
conform modelului prevăzut în Anexa nr. 2 la HG nr. 1850/2006 – descarcă aici
d) copii
ale pontajeleor care atestă prestarea muncii de către salariați în perioadele
prevăzute la art. 13 alin (1) lit b. și/sau art 15 din lege, pentru creanţele
salariale prevăzute la art. 13 lit a) şi e) din lege;
e) copii
ale statelor de de plată care atestă existenţa creanţelor salariale aferente
perioadelor prevăzute la art. 13 alin (1) lit. b) și/sau art. 15 din lege;
f) copie
contract colectiv de muncă aplicabil la nivelul angajatorului în stare de
insolvență;
g) copii
ale contractelor individuale de muncă ale salariaților care au suferit
accidente de muncă sau boli profesionale;
h) copii
ale certificatelor medicale pe baza cărora se cordă, potrivit legii,
indemnizația pentru incapacitate temporară de muncă datorată acceidentelor de
muncă și bolilor profesionale;
i) copii
ale proceselor-verbale de cercetare a accidentelor de muncă întocmite potrivit
legii de autoritatea competentă;
j) copii
ale formularelor de declarare finală a bolilot profesionale întocmite potrivit
legii de autoritatea competentă;
k) copii
ale fișelor de lichidare ale persoanelor ale căror raporturi de muncă au
încetat în perioadele prevăzute la art. 13 alin (1) lit b) și/sau art. 15 din
lege.
3.
Documente suplimentare
–
copii ale contractelor individuale de muncă ale salariaților;
– copii
ale deciziilor de încetare ale contractelor individuale de muncă;
– copii
ale cărților de identitate ale salariaților;
– copie al
certificatului de înregistrare fiscală a societății în insolvență;
– copii
ale balanțelor contabile lunare aferente perioadei în care sunt înregistrate
creanțele salariale;
– copii
ale tabelului preliminar și/sau definitiv al creanțelor împotriva debitoareli
depus la dosarul cauzei înregistrat la Tribunal în cadrul procedurii de
insolvență;
– alte documente,
după caz (date ale firmei de lichidare, situații diverse, declarații etc)
NOTĂ: Toate documentele în copie trebuie să fie în conformitate
originalul, semnate și ștampilate.